Krīzes vadības departamenta vecākais referents

Pieteikumu iesniegšanas termiņš

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz

Krīzes vadības departamenta vecākā referenta ierēdņa amatu

 (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

  • iespēju veikt atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu valsts pārvaldē;
  • iespēju strādāt ar starptautiskās sadarbības, starptautisko militāro operāciju un starptautisko organizāciju (NATO, ES un ANO) krīžu vadības jautājumiem;
  • iespēju piedalīties un organizēt nacionālās, NATO vai ES krīžu mācību izspēles;
  • iespēju strādāt ar starpinstitūciju koordinācijas jautājumiem;
  • iespēju strādāt ģeodēzijas, kartogrāfijas un ģeotelpiskās informācijas jomā;
  • iespēja strādāt ar sabiedroto spēku uzņemšanas atbalsta jautājumiem;
  • iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas, un strādāt zinošu profesionāļu komandā;
  • iespēju apgūt militāro pamatapmācību, veicinot izpratni par valsts aizsardzības jomu un Nacionālo bruņoto spēku (NBS) uzdevumiem;
  • sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu, iespēju strādāt daļēji attālināti;
  • mēnešalgu no 1353 EUR līdz 1590 EUR (pirms nodokļu nomaksas).

Prasības pretendentiem:

  • atbilstība likuma „Par valsts noslēpumu” 9.panta prasībām
  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
  • akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālo, politikas vai tiesību zinātņu jomā (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā);
  • ļoti labas angļu valodas zināšanas (būs zināšanu pārbaude testa veidā);
  • vēlama prasme plānošanas dokumentu un normatīvo aktu projektu sagatavošanā;
  • zināšanas par nacionālās un starptautiskās drošības un aizsardzības politikas attīstības tendencēm;
  • vēlama darba pieredze, vēlama pieredze valsts pārvaldē, kas ilgāka par gadu;
  • zināšanas par valsts aizsardzības jomu un NBS uzdevumiem;
  • analītiskās spējas, prasme plānot un organizēt darbu, spēja strādāt patstāvīgi; spēja formulēt viedokli, sagatavot un aizstāvēt priekšlikumus;
  • ļoti labas iemaņas darbā ar standarta biroja programmatūru;
  • sadarbspējīgs COVID-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts.

Amata pienākumu veikšanai ierēdnim nepieciešams izmantot patstāvīgi noformētu nacionālo elektroniskās identifikācijas risinājumu, t.i., eParaksts mobile, eParaksts eID.

Uz amatu attiecas likuma “Par ārkārtējo situāciju un izņēmuma stāvokli” 17.panta pirmās daļas 23.punkts.

Konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un izglītības apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV–1473 vai nosūtot uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv

 Uzziņas tālr. 67335268, 67335200.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Aizsardzības ministrija informē, ka:

1. Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Aizsardzības ministrija (reģistrācijas Nr. 90000022632), Kr.Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV-1473.