Iesaucamo reģistrēšanas un uzskaites nodaļas vecākais eksperts
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu
Valsts aizsardzības dienesta (VAD) departamenta
Iesaucamo reģistrēšanas un uzskaites nodaļas vecākais eksperts
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu valsts pārvaldē;
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas;
- iespēju strādāt profesionāļu komandā, sniedzot ieguldījumu Latvijas aizsardzības un drošības stiprināšanā;
- iespēju brīvprātīgi apgūt militāro pamatapmācību, veicinot izpratni par valsts aizsardzības jomu un Nacionālo bruņoto spēku (NBS) uzdevumiem;
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu un mēnešalgu no 1926 EUR līdz 2343 EUR (pirms nodokļu nomaksas).
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt normatīvo aktu projektus VAD pakļauto un iesaukto pilsoņu reģistrācijas un uzskaites jomā;
- nodrošināt normatīvo aktu bāzes uzturēšanu un aktualizēšanu VAD pakļauto un iesaukto pilsoņu reģistrācijas un uzskaites jomā;
- izstrādāt priekšlikumus VAD iesaukšanas plānošanas politikas veidošanai un attīstībai;
- analizēt tendences un sniegt ekspertīzi VAD pakļauto un iesaukto pilsoņu reģistrācijas un uzskaites jomā, sagatavojot ziņojumus, pārskatus;
- izskatīt un sagatavot atbildes uz saņemtajām vēstulēm, iesniegumiem un pieprasījumiem nodaļas kompetences jomā
Prasības pretendentiem:
- atbilstība likuma „Par valsts noslēpumu” 9.panta prasībām;
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātņu jomā;
- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē;
- juridiskā darba pieredze valsts pārvaldes iestādē;
- labas zināšanas un izpratne par valsts aizsardzības jomu un NBS uzdevumiem, zināšanas par militārā dienesta gaitu;
- labas angļu valodas zināšanas;
- atbildības izjūta un precizitāte, spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli, spēja strādāt komandā.
Amata pienākumu veikšanai ierēdnim nepieciešams izmantot patstāvīgi noformētu nacionālo elektroniskās identifikācijas risinājumu, t.i., eParaksts eID
Konkursa pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- konkursa pretendenta aptaujas lapa (pieejama https://www.mod.gov.lv/lv/vakances );
- parakstīts dzīvesgājuma apraksts (Curriculum Vitae) latviešu valodā;
- motivēta pieteikuma vēstule;
- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot Akadēmiskās informācijas centra izziņu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā).
Minētie dokumenti 10 dienu laikā jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla nodaļai Kr.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV–1473 vai nosūtot uz Aizsardzības ministrijas elektroniskā pasta adresi vakances@mod.gov.lv
Uzziņas tālr. 67335268, 67335200.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Aizsardzības ministrija informē, ka:
1. Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Aizsardzības ministrija (reģistrācijas Nr. 90000022632), Kr.Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV-1473.