Iesaucamo reģistrēšanas un uzskaites nodaļas vecākais eksperts
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu
Valsts aizsardzības dienesta departamenta
Iesaucamo reģistrēšanas un uzskaites nodaļas vecākais eksperts
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu valsts pārvaldē;
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas;
- iespēju strādāt profesionāļu komandā, sniedzot ieguldījumu Latvijas aizsardzības un drošības stiprināšanā;
- iespēju brīvprātīgi apgūt militāro pamatapmācību, veicinot izpratni par valsts aizsardzības jomu un Nacionālo bruņoto spēku (NBS) uzdevumiem;
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu, uzsākot pildīt amata pienākumus;
- papildatvaļinājumu pēc nostrādātā pirmā darba gada;
- mēnešalgu no 1809 EUR līdz 2095 EUR (pirms nodokļu nomaksas), atvaļinājuma pabalstu un citus bonusus.
Galvenie amata pienākumi:
- veidot, uzturēt un apkopot nepieciešamos datus valsts aizsardzības dienestam;
- izvērtēt un analizēt informāciju par valsts aizsardzības dienestam pakļauto pilsoņu un to pilsoņu, kas brīvprātīgi pieteikušies, veikt informācijas ievadi un aktualizāciju reģistrā;
- veikt valsts aizsardzības dienestam pakļauto pilsoņu un to pilsoņu, kas brīvprātīgi pieteikušies atbilstības pārbaudi, izmantojot tiešsaistes piekļuvi noteiktām valsts informācijas sistēmām un datu bāzēm;
- sagatavot starplēmuma projektu par iesaucamā atbilstību valsts aizsardzības dienestam;
- izvērtēt un apkopot datus, sagatavot pārskatus un atskaites;
- sagatavot atbildes saņemtajām vēstulēm, iesniegumiem un pieprasījumiem nodaļas kompetences jomā.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība likuma „Par valsts noslēpumu” 9.panta prasībām;
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība;
- profesionālas zināšanas un pieredze liela apjoma dažāda veida informācijas un datu apkopošanā un analīzē, pielietojot MS Excel;
- spēja īsā laikā veikt liela apjoma un detalizētas informācijas analītisku apstrādi;
- darba pieredze, vēlama pieredze valsts pārvaldē;
- pieredze statistikas pārskatu veidošanā;
- vēlamas zināšanas par informācijas sistēmām, to veidošanu un pārvaldīšanu;
- ļoti labas datorprogrammu lietotājprasmes;
- interese un zināšanas par valsts aizsardzības jomu un NBS uzdevumiem;
- atbildības izjūta un precizitāte, spēja strādāt komandā.
Amata pienākumu veikšanai ierēdnim nepieciešams izmantot patstāvīgi noformētu nacionālo elektroniskās identifikācijas risinājumu, t.i., eParaksts eID
Uz nodarbināto, kurš ieņem šo amatu, attiecas likuma “Par ārkārtējo situāciju un izņēmuma stāvokli” 17.panta pirmās daļas 23.punkts.
Konkursa pretendenta iesniedzamie dokumenti:
- konkursa pretendenta aptaujas lapa;
- parakstīts dzīvesgājuma apraksts (Curriculum Vitae) latviešu valodā;
- pieteikuma vēstule;
- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot Akadēmiskās informācijas centra izziņu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā).
Minētie dokumenti 14 dienu laikā jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla nodaļai Kr.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV–1473 vai nosūtot uz Aizsardzības ministrijas elektroniskā pasta adresi vakances@mod.gov.lv
Uzziņas tālr. 67335268, 67335200.
Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Aizsardzības ministrija informē, ka:
1. Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Aizsardzības ministrija (reģistrācijas Nr. 90000022632), Kr.Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV-1473.