Komunikācijas kampaņa digitālā bukleta “Kā rīkoties krīzes gadījumā” popularizēšanai
Pasūtītājs: Aizsardzības ministrija
Plānotais iepirkums: Komunikācijas kampaņa digitālā bukleta “Kā rīkoties krīzes gadījumā” popularizēšanai
Tirgus izpētes mērķis: Aizsardzības ministrija ir ieinteresēta pirms iepirkuma izsludināšanas noskaidrot vidējās tirgus cenas digitāla bukleta popularizēšanai ar mērķi sasniegt iedzīvotājus visā Latvijā.
Pretendentam būtu jānodrošina šādu uzdevumu izpilde komunikācijas kampaņas realizācijā:
- Kampaņas stratēģijas un īstenošanas taktikas izstrāde;
- Kampaņas radošās koncepcijas izstrāde un pamatojuma izklāsts;
- Kampaņas komunikācijas vēstījumu izpildījums (piemēram, vides reklāma, audiovizuālie un digitālie risinājumi);
- Kampaņas ietvaros īstenojamo pasākumu aktivitāšu plāna sagatavošana, potenciālo sadarbības partneru izvēle un provizoriskā laika grafika sastādīšana;
- Kampaņas provizoriskā finanšu resursu sadalījuma sagatavošana, tai skaitā norādot konkrētus medijus, kuros kampaņa tiek īstenota;
- Plānoto pasākumu un aktivitāšu efektivitātes un piemērotības pamatojuma sagatavošana (balstoties uz pretendenta iepriekšējo pieredzi līdzīgos projektos).
Plānotais kampaņas īstenošanas laiks: 2020. gada oktobris un decembris
Tirgus izpētes informācijas iesniedzējam: Par piedalīšanos tirgus izpētes procesā un lai saņemtu sīkāku informāciju, lūdzam sūtīt pieteikumu uz e-pasta adresi: vita.brize@mod.gov.lv.
Tirgus izpētes informācijas iesniegšanas termiņš: līdz 09.07.2020. plkst. 12.00, nosūtot piedāvājumu uz e-pasta adresi vita.brize@mod.gov.lv.
Tirgus izpētes kontaktpersona:
AM Militāri publisko attiecību departamenta
Preses nodaļas vecākā referente
Vita Briže
e-pasts: vita.brize@mod.gov.lv