Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu vadītājs

Pieteikumu iesniegšanas termiņš

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina konkursu uz darbinieka amatu

 Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (IKT) departamenta

IKT projektu vadības un politikas plānošanas nodaļas

IKT projektu vadītājs

Mēs piedāvājam:

  • atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē;
  • iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas;
  • apmeklēt apmaksātus kursus jomā, kas saistīti ar amata pienākumu izpildi;
  • strādāt profesionāļu komandā, sniedzot ieguldījumu Latvijas aizsardzības un drošības stiprināšanā;
  • izaugsmes iespējas;
  • iespēju apgūt militāro pamatapmācību, veicinot  izpratni par valsts aizsardzības jomu un Nacionālo bruņoto spēku (NBS) uzdevumiem;
  • darbavietu Rīgas centrā;
  • sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu un mēnešalgu no 1917 EUR līdz 2730 EUR (pirms nodokļu nomaksas).

Galvenie amata pienākumi:

  • vadīt aizsardzības nozares IKT projektu ieviešanu, t.sk. funkcionālo un tehnisko prasību analīzi;
  • koordinēt ieviešamo IKT risinājumu pārvaldības un tehnisko procesu izpildi;
  • piedalīties IKT projektu organizatoriskajā, sistēmas prasību un nepieciešamo funkciju plānošanā;
  • piedalīties IKT projektu realizācijai nepieciešamā risinājumu izstrādes un uzturēšanas daudzgadu budžeta plānošanā;
  • veikt IKT projektu procesu pārraudzību, progresa kontroli, termiņu kontroli, kvalitātes kontroli, nepieciešamās izmaiņas un regulāru pārskatu sagatavošanu par projektu izpildes gaitu un sasniegtajiem rezultātiem;
  • veikt IKT projektu rezultātu novērtēšanu un pieredzes apkopošanu citu realizējamo projektu kvalitatīvai plānošanai.

 Prasības pretendentiem:

  • atbilstība likuma “Par valsts noslēpumu” 9.panta prasībām, lai saņemtu pirmās kategorijas speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam un sertifikātus darbam ar NATO un ES klasificēto informāciju;
  • nodaļas darba specifikai atbilstoša profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar mācībām projektu vadības jomā (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā);
  • profesionāla darba pieredze un zināšanas IKT jomā;
  • pieredze IKT projektu vadīšanā, administrēšanā un ieviešanā, projekta dokumentācijas sagatavošanā;
  • vēlama publiskā iepirkuma pārzināšana;
  • pieredze darbā ar lietojumprogrammām Microsoft Office, Microsoft Project un Microsoft Visio;
  • spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli;
  • spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un būtiskāko datu akcentēšanu, izdarot atbilstošus secinājumus;
  • labas angļu valodas zināšanas;
  • augsta atbildības izjūta, spēja darboties saspringtās situācijās.

Amata pienākumu veikšanai darbiniekam nepieciešams izmantot patstāvīgi noformētu nacionālo elektroniskās identifikācijas risinājumu, t.i., eParaksts mobile, eParaksts eID.

Konkursa pretendenta aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un izglītības apliecinoša dokumenta kopiju 14 dienu laikā jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV–1473 vai nosūtot uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv

 Uzziņas tālr. 67335268, 67335200.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13. pantu, Aizsardzības ministrija informē, ka:

1. Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Aizsardzības ministrija (reģistrācijas Nr. 90000022632), Kr.Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV-1473.